Servis

Obraťte se na nás kdykoliv

Servisní požadavek Servisní požadavek
Stačí vyplnit jednoduchý formulář
dispecink@biovendor.cz
Odpovíme do 1 pracovního dne

Hotline 24/7 (bezplatná linka)

+420 800 444 420
Servis analyzátorů BioVendor

Staráme se za Vás. Víme, že v laboratoři je každá minuta drahá. Proto má každý váš požadavek maximální prioritu. Akutní servisní požadavky jsou naše výjezdní týmy připraveny řešit v jakoukoliv denní dobu. Věnujte se práci, na které záleží – své starosti nechte na nás.

Servis není jen samotná oprava

Pohotovostní služba

Pohotovostní služba

Akutní případy jsme připraveni řešit okamžitě, abyste se mohli rychle vrátit k rozdělané práci.
Náhradní přístroj

Náhradní přístroj

Rozumíme technologiím, které dodáváme. Víme, že v laboratoři není času nazbyt – proto jsou vám naši odborníci i servisní tým vždy po ruce.
Vzdálená podpora

Vzdálená podpora

Naši technici znají každý šroubek. Pokud existuje rychlé řešení svépomocí, poradí vám, jak na to.
Profesionální servis

Profesionální servis

Vážíme si vašeho času i práce. Každý přístroj, který prodáváme, známe do posledního detailu a víme, jak ho rychle a spolehlivě uvést zpět do provozu. Abyste mohli rychle pokračovat tam, kde jste skončili.
 Ctirad Průdek
Ctirad Průdek
Technický zástupce vedoucího servisu ČR
Eliška Hanychová
Eliška Hanychová
Dispečerka servisu
Ing. Ladislav Čunát
Ing. Ladislav Čunát
Servisní technik
Čechy
Robert Káš
Robert Káš
Servisní technik
Čechy
Lukáš Zichala
Lukáš Zichala
Servisní technik
Čechy
Ing. Petr Svobodník
Ing. Petr Svobodník
Servisní technik
Morava
Ing. Filip Švihálek
Ing. Filip Švihálek
Servisní technik
Morava
Jiří Jonáš
Jiří Jonáš
Servisní technik
Morava
 Mgr. Roman Svoboda
Mgr. Roman Svoboda
Servisní technik
Morava
Petr Nikl
Petr Nikl
Servisní technik - BG CLIA
Celá ČR
Ing. Milan Pospíšil
Ing. Milan Pospíšil
Servisní technik - BG CLIA
Morava

Často se nás ptáte

Servis zařízení provádí firma BioVendor?

Ano, u většiny přístrojů provádí servis naší vyškolení technici.

Koho kontaktovat v případě poruchy?
Nejrychlejší způsob, jak ohlásit závadu, je přes náš dispečink na telefonu +420 800 444 420
Jaká je reakční doba při nahlášení závady?
Reakční doba se odvíjí od konkrétního přístroje a servisní smlouvy. Akutní požadavky řešíme zpravidla ihned.
Je v případě rozsáhlejší závady možné obdržet náhradní zařízení?
Záleží na daném zařízení a servisní smlouvě. U většiny přístrojů máme k dispozici náhradu.